Avelon digitale factuurverwerking

Dagelijks verwerken bedrijven en organisaties vele papieren facturen. Het correct verwerken van deze papierstromen is een terugkerende uitdaging voor de medewerkers op de financiële administratie. Hun kerncompetentie, de controle op juistheid, raakt in gedrang door verstorende werkzaamheden als het traceren van (verdwenen) facturen. Dit kan anders!

De standaard Avelon basisoplossing omvat het gehele proces van het verwerken van facturen. Dit betekent dat de activiteiten vanaf het digitaliseren van de ontvangen documenten tot het betaalbaar stellen van de factuur geoptimaliseerd zijn.

Geen enkele organisatie is hetzelfde, geen factuur is gelijk. Een hele uitdaging dus om tot een standaard oplossing te komen. Ons product is daarom deels configureerbaar. Rollen die onderscheiden (kunnen) worden:

  • medewerker crediteuren administratie
  • bedrijfsbureau
  • prestatie akkoord verklaarder (PAV)
  • budgethouder

Naast de inrichting van het verwerkingsproces is tevens aandacht besteed aan een management cockpit waarin men de voortgang kan bewaken en tevens taken kan herrouteren. Door de factuurverwerking te optimaliseren zijn vele voordelen te behalen zoals:

  • snelle informatie uitwisseling
  • facturen raken niet meer zoek
  • afdwingen eenduidige / formele werkwijze
  • juiste management informatie
  • meer tijd voor kerntaken

Bekijk de demo voor een overzicht van de functionaliteit of bekijk de flyer voor meer informatie.

Heeft u behoefte om van gedachten te wisselen of en hoe uw organisatie gebaat kan zijn met de mogelijkheden die SAP biedt rondom factuurverwerking? Neem dan vrijblijvend contact op over dit onderwerp.